Ludzie uwielbiają być obdarowywani, szczególnie rzeczami, których będą mogli używać na co dzień. Podarowanie im praktycznego, ale ciekawie zaprojektowanego gadżetu reklamowego to najlepszy sposób, aby zadomowić się w ich świadomości bez nachalnej (i drogiej!) promocji. Z tego powodu popularnymi gadżetami firmowymi są podarki, które przydadzą się w pracy. Są uniwersalne – świetnie sprawdzą się zarówno w przypadku pracowników i kontrahentów, jak i klientów.
Kalendarze książkowe
Najchętniej wybieranymi podarkami z tej grupy są kalendarze książkowe w twardej oprawie. Estetyczne i poręczne, są świetnym wyborem dla osób, które chcą skutecznie zarządzać swoim czasem. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej jakości kalendarze zaprojektowane w taki sposób, aby trafiały w gusta i przyzwyczajenia niemal każdego. Możesz wybrać pomiędzy wygodnym układem tygodniowym a nieco bardziej szczegółowym rozkładem dziennym, różnymi formatami, materiałami wykonania okładki i ich kolorami.
Notesy reklamowe
Jeśli chcesz jeszcze bardziej ułatwić organizację pracy, dołącz do nich notesy reklamowe o wyróżniającym się designie. Tego typu gadżety firmowe są nie tylko praktyczne, ale też niezwykle efektowne. Te, które znajdziesz w naszej ofercie, z pewnością będą stanowić wyjątkową ozdobę każdego biurka, a do tego bardzo miło kojarzyć się z Twoją firmą.
Oprócz tradycyjnych notesów na spirali i kolorowych bloków z karteczkami warto wybrać też ekologiczne notesiki z długopisem czy notatniki z magnesami. Nawiązaniu bardziej serdecznych i przyjacielskich relacji może sprzyjać też obdarowanie klienta lub kontrahenta zestawem do kolorowania, który pomoże rozładować stres w pracy lub życiu.
Długopisy lub ołówki
Nie zapomnij przy tym o dołączeniu efektownego długopisu lub ołówka firmowego. Tego typu gadżet reklamowy może być zarówno elegancki, jak i nieco bardziej szalony. Takie drobiazgi jak ołówek, który można zawiązać na supeł czy długopis w formie szminki z pewnością zostaną zapamiętane. Szeroki wybór tych gadżetów pozwoli Ci natomiast dopasować je do charakteru obdarowywanych osób i rodzaju relacji, które łączą je z Twoją firmą.