Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Pisanie jest bardzo powszechną czynnością. Wykonujemy ją wszędzie w domu, pracy, niekiedy w autobusie, na ulicy. I nie ma chyba osoby, która będąc gdzieś, nie szukałaby gorączkowo czegoś do pisania.

Warto, więc wykorzystać tą powszechność i zainwestować, chcąc reklamować i promować własną firmę, w artykuły piśmiennicze. Mogą to być długopisy, ołówki, zakreślacze czy markery, a nawet całe zestawy, na przykład ołówek, pióro i długopis czy tylko ołówek i długopis. Gadżety pojedyncze czy w zestawie mogą być ofiarowane jako upominek reklamowy, w eleganckim opakowaniu lub też, mogą być rozdawane powszechnie, na ulicy czy podczas różnych masowych imprez. Także owa różnorodność w wykorzystaniu artykułów piśmienniczych jest bardzo dużą zaletą. Chyba równie wielką, jak powszechność ich stosowania. Długopisy, używane są na każdym kroku. Lekarz zapisuje recepty, w sklepach często podpisujemy potwierdzenia zapłaty kartą, uczniowie piszą w szkołach, w bankach podpisujemy umowy, nagle mamy do zapisania ważną informację, podobnie ołówki – używane są w sklepach meblowych, szkołach, studiach politechnicznych, związanych z rysunkiem. Słowem artykuły piśmiennicze są po prostu wszędzie. Biorąc to pod uwagę, warto zamówić owe gadżety wraz ze stosownym nadrukiem. Nie mamy tam zbyt wiele powierzchni do wykorzystania, ale i tak biorąc pod uwagę zakres zastosowania, owa wada się równoważy. Poza tym, nawet mały napis może rzucać się w oczy, wystarczy tylko nie przesadzać z tekstem, skupić się na jednym, dwóch słowach, dobrać odpowiednio kolory i gotowe. Bardzo dobrze jeśli w firmie rozdawanie artykułów piśmienniczych połączone jest z konferencją, szkoleniem czy innymi tego typu spotkaniami. Wówczas goście od razu używają długopisów, przyzwyczajają się do nich, wrzucają nieświadomie do torby, tak by potem w jakimś momencie je wykorzystać. Warto także, jak było wspomniane, mieć kilka bardziej eleganckich zestawów artykułów piśmienniczych, tak by ofiarować je, na przykład biznesowym partnerom, czy innym ważnym klientom. Ponieważ jak mówi powiedzenie : „jak cie widzą, tak cię piszą”, więc ładny, droższy gadżet może podnieść renomę firmy.