Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Breloki - nie tylko do kluczy

Obecnie większość osób ogarnęła mania robienia zakupów typu 2 in 1, czy nawet 3 in 1. Jeśli kupujemy szampon, chcemy by był od razu z odżywką, gdy proszek do prania to wybieramy ten z płynem do płukania. Torba nie ma służyć tylko do przechowywania dokumentów, kluczy, ale powinna także być pomocna przy noszeniu laptopa. Świat ogarnęła mania praktycyzmu i użyteczności. A jak to wykorzystać w reklamie firmy?

Otóż bardzo łatwo. Ostatnimi czasy popularne stały się gadżety reklamowe z logo firmy. I tak, na przykład weźmy breloki promocyjne. Standardowo ich funkcją jest przyczepienie ich do kluczy w celu szybszego znalezienia w torebce, odróżnianie różnych pęków kluczy, a także służą jako ozdoba. I na tym się kończy. Można ich wartość podnosić, inwestując w coraz to ładniejszy wygląd tych gadżetów, i czasami faktycznie warto, zwłaszcza, gdy zamierzamy breloki promocyjne oferować klientom, na których nam zależy, ale na potrzeby ogółu ludzi można zadziałać inaczej. Właśnie zrobić to o czym mowa była na wstępie, czyli z drobiazgu, który służy jako ozdoba, można zrobić rzecz w stylu 2 in 1. A jak? Wystarczy zamówić tylko odpowiedni wzór breloków promocyjnych. Może to być brelok odblaskowy, brelok otwieracz do butelek, miarka, czy nawet urządzenie USB lub mini ramka na zdjęcie, na przykład ukochanego. Wtedy mamy w jednej rzeczy kilka funkcji, a więc zapewniamy klientom, to czego potrzebują i na co czekają. A dlaczego owa wielofunkcyjność jest taka ważna? Nam chodzi o to by breloki promocyjne służyły jako narzędzie reklamy. Jeśli nie będą one używane przez osoby, które je dostały, nie spełnią swojej roli. Jeśli będą leżeć w szufladzie, rzucone tego samego dnia co zostały podarowane klientowi, nikt nie zobaczy nadruku z logo naszej firmy, a nie o to przecież chodzi. A tak, jeśli dana osoba będzie używała breloka promocyjnego w formie otwieracza do butelek, to z pewnością, ktoś postronny przeczyta nadruk na nim.