Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Żywa reklama

Przechadzając się po ulicy można zobaczyć, że wiele osób ma na sobie ubrania z różnorakimi nadrukami, napisami, obrazami itp. Jedne bardziej rzucają się w oczy inne mniej. I na pewno nie tylko my je zauważymy ale i również inni przechodzący. Taka osoba staje się żywą reklamą a my możemy to wykorzystać.

Nadruki na odzieży są dobrym sposobem na akcję marketingową, która będzie trwała nie tylko w krótkim okresie czasie ale wydłuży się na tak długi okres jak długo właściciel będzie nosił przykładowo koszulkę czy czapeczkę. Na pewno jest to tańszy sposób niż billboardy czy reklamy telewizyjne. Jest tylko kilka kwestii do rozwiązania.

Pierwsza: Co zrobić by odzież reklamowa, którą zamówimy była chętnie noszona? Cóż na pewno trzeba ją dostosować do sezonu. Przykładowo jasne jest, że koszulki czy czapki z daszkiem najbardziej nadają się na lato. Jej rodzaj musi też być dostosowany do konkretnej grupy klientów – inne preferencje ma młodzież a inne osoby w średnim wieku. Tych zmiennych opisujących klienta jest oczywiście dużo więcej.

Druga: Co zrobić by reklama na odzieży była jak najskuteczniejsza. Odpowiedź na to pytanie najlepiej zostawić specjaliście od reklamy. Częściowo jest ona udzielona wyżej. Im częściej ubrania będą noszone tym nadruki na odzieży będą miały większą możliwość oddziaływania. A z drugiej strony im bardziej owe nadruki będą trafiać w gust estetyczny klientów tym częściej będą nosić odzież.

Trzecia: Co zrobić by wydatki na ten typ reklamy się zwróciły? I tu nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Na pewno należy wziąć pod uwagę wyżej opisane kwestie, które mogą zwiększyć oddziaływanie nadruków na odzieży. Trzeba też liczyć się z budżetem jakim dysponujemy i zastanowić się czy lepiej zainwestować w mniejsza ilość droższej odzieży reklamowej czy w większą tańszej. Wszystko zależy od tego czy będziemy chcieli ją rozdawać jakiejś konkretnej grupie osób, o której wiemy, ze może zainteresować się naszą ofertą czy też stawiamy na masową akcję uliczną wśród przypadkowych osób.