Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Ołówki promocyjne

Szkoły miejscem reklamy

Wiele firm adresuje swoje produkty i usługi do dzieci i młodzieży próbuje do nich dotrzeć głównie przez reklamę w pismach młodzieżowych, na billboardach w radiu i w telewizji. Większość zapomina, że miejscem, gdzie najłatwiej spotkać populację potencjalnych klientów w tej kategorii jest szkoła.

No tak ale w szkołach raczej nie ma możliwości umieszczania reklam. No właśnie niekoniecznie. To już kwestia naszego podejścia. W szkołach organizowane są różnorakie konkursy a organizatorzy często szukają sponsorów na nagrody dla zwycięzców. Nic nie stoi na przeszkodzie by w ramach dodatków do nagród zaproponować jakieś gadżety reklamowe przydatne w szkole przykładowo ołówki promocyjne. By dotrzeć do większej ilości uczniów można je wręczyć wychowawcom klas z prośba o przekazanie uczniom jako prezent od naszej firmy. Nauczyciele uznając ołówki promocyjne za rzecz przydatną i praktyczną na pewno wyświadczą nam tą przysługę. W ten sposób możemy dotrzeć z przekazem reklamowym do rodziców. Oni otrzymują komunikat, że dana firma wspiera w jakiś sposób szkołę, daje coś uczniom za darmo. To buduje pozytywny wizerunek tej marki w ich oczach. Warto więc proponować szkoło swój udział w różnych imprezach co umożliwi dotarcie z promocyjnymi gadżetami do bardzo wielu uczniów. Faktem jest, że objęcie całej szkoły taką akcją to duże wyzwanie również finansowe jeśli mamy zamiar rozdawać wszystkim prezenty promocyjne. Dlatego dobrze jest przeznaczyć do tego celu jakieś tańsze przedmioty z nadrukami, na przykład wspomniane wcześniej ołówki promocyjne. Dobra opinia o naszej firmie na przykład w formie pisemnego podziękowania za sponsoring nagród w konkursie czy pomoc w sfinansowaniu wycieczki sprawi, że dużo łatwiej będzie nam wejść do innych szkół z podobnymi propozycjami. Można się też zastanowić czy nie ufundować niewielkiego stypendium lub obiadów dla najbardziej potrzebujących uczniów. To wszystko będzie pracować na pozytywny wizerunek firmy a do tego pozwoli dotrzeć do potencjalnych klientów. No i oczywiście pozwoli realizować cele społeczne firmy.