Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Truizmem jest stwierdzenie, że firma powinna przynosić zyski. Dla każdego jest to przecież oczywiste. Niemniej najczęściej by te zyski się pojawiły trzeba zainwestować: czas, pieniądze, wysiłek. Trzeba po prostu coś dać z siebie. Czasem opłaca się to dawanie potraktować dosłownie.

Można to uczynić przez prezenty reklamowe rozdawane potencjalnym klientom, czyli osobom, które mogą zainteresować się daną ofertą czy produktami. Oczywiście warto poprzedzić to dobrym rozpoznaniem grupy docelowej po to by owe upominki przyniosły jak największą korzyść to znaczy by skutecznie zachęciły obdarowane osoby do skorzystania z naszych usług. Im trafniej dobierzemy grupę tym szybciej prezenty reklamowe zaczną generować zyski. Oczywiście nie musimy ich rozdawać tylko nieznanym osobom. To doskonały sposób swoistego nagradzania naszych klientów i zachęcania ich do powrotu i zainteresowania nową ofertą. Niezależnie od tego kogo obdarujemy otrzymujemy w zamian mniejszą lub większą (zależną od charakteru osoby i od prezentu) wdzięczność. A wdzięczny człowiek chętniej przyjmuje propozycje od tego, który jest sprawcą tej wdzięczności. Owo nagradzanie najlepiej stosować w sposób zróżnicowany – zależny od tego jak drogą usługę klient zamówił albo jak często korzysta z naszej oferty. Dobrze też jest nagradzać nowych klientów i w ten sposób przekonywać od tego, że warto do nas wrócić. Jakie prezenty reklamowe dawać? Cóż to zależy od kilku czynników. Jednym z nich jest to ile pieniędzy chcemy i możemy na owe przedmioty przeznaczyć, ważne jest też to jak często chcemy je wręczać. Kolejna rzecz to to czy są jakieś gadżety kojarzące się bezpośrednio z branżą, którą reprezentujemy. Ważne jest też by odpowiedzieć sobie na pytanie kim jest nasz przeciętny klient i jaki przedmiot z dostępnych prezentów reklamowych będzie miał dla niego najwyższą wartość użytkową, z którego będzie najbardziej zadowolony. Warto się zastanowić czy nie wybrać kilku rodzajów prezentów reklamowych, i każdy przeznaczyć dla innego typu klienta.