Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Ekologiczny wizerunek firmy

Zakupy są codziennością. Nie ma osoby, która by ich nie robiła. A jeśli robione są zakupy, potrzeba na nie torby. Obecnie ponieważ reklamówki jednorazowe zostały wycofane, to wróciły, jak za dawnych czasów, torby wielokrotnego użytku. I tym samym stały się jednym z popularnych gadżetów reklamowych.

Firma, która chciałaby zainwestować w torby reklamowe ma do wyboru nie tylko wiele ich wzorów, ale także i rodzajów. Może mianowicie wybrać pomiędzy ekologicznymi i plastikowymi. Ale, raczej nie ma co inwestować w te plastikowe, gdyż w dobie szerzących się postaw proekologicznych, nakazów Unii Europejskiej, powszechnie używane są torby przyjazne środowisku. Firma promująca je zyskuje tym samym sympatię klientów, jest lepiej odbierana. Jeśli się na nie zdecyduje, wówczas można wybierać pomiędzy torbami reklamowymi płóciennymi, bawełnianymi czy z innych materiałów. Zaletą ich jest to, że są wielokrotnego użytku, są wytrzymałe, mogą służyć przez wiele lat, nie to co torby plastikowe, w których przedzierają się uszy, folia zadrapana zaraz się niszczy, tworzy się dziura i dana reklamówka jest do wyrzucenia. Pani domu może nosić je w torebce i podczas zakupów wyjąć. Torby reklamowe mają także tą zaletę, że ponieważ ich funkcją jest noszenie w nich różnych rzeczy, firma może to wykorzystać. Niekoniecznie musi je wręczać jako gadżet sam w sobie, ale na przykład sprzedawca może pakować do niej towary zakupione przez klienta może też dorzucić jakiś dodatkowy gadżet promocyjny. Wówczas nawet jeśli dana osoba nie użyje już więcej tej torby, a to mało prawdopodobne, zwłaszcza jeśli ma atrakcyjny wygląd i jest trwała, to i tak w drodze do domu będzie ją niosła, szerząc reklamę na ulicy. Torby reklamowe bowiem, charakteryzują się tym, że są duże. Powierzchnia reklamowa ich w stosunku do długopisów, na przykład jest wielokrotnie większa co sprawia, że można na niej umieścić więcej informacji albo też sprawić by nadruk był bardziej widoczny a tym samym łatwiejszy do zapamiętania.