Ocenianie po opakowaniu
Kiedy dostajemy prezenty czy dajemy je, zawsze są one w coś opakowane. Nie wypada by były dawane ot tak, bez niczego. Podobnie rzecz ma się z większymi upominkami promocyjnymi, które powinny być pakowane w specjalne torby z nadrukiem.
Powszechnie mówi się, że tak jak nie należy oceniać książki po okładce, tak i produktu po opakowaniu czy człowieka po wyglądzie, że liczy się środek, jakość. Z drugiej strony, funkcjonuje powiedzenie: „jak cię widzą , tak cię piszą”. I taka niestety jest prawda. Także firma, której zależy na jak najlepszym odbiorze jej wśród klientów, a każdej zależy, powinna zainwestować w torby z nadrukiem. A dlaczego? Decydują o tym, jak wspomniane było względy estetyczne, znajomość zasad. Po prostu nie wypada dawać prezentów bez opakowania, zwłaszcza osobom znaczącym. Wizerunek firmy zależy od wielu szczegółów, bardzo często, zdawałoby się drobiazgi, potrafią negatywnie na niego wpłynąć. Wiele osób intuicyjnie, podświadomie ocenia, nie musi znać jakości produktów, żeby nie czuć sympatii czy zaufania do danego przedsiębiorstwa. A jeśli dany klient poczuje się potraktowany jak należy, zgodnie z zasadami, wówczas zaufanie jego wzrasta. Skoro szefostwo jest na poziomie, ma dobre maniery, znaczy że produkty są dobre jakościowo, takie w skrócie jest jego myślenie. Ponadto jest jeszcze inny cel, bardziej praktyczny. Klient, który otrzyma podarek, a nie będzie miał go jak zabrać, bo na przykład nie ma wolnej ręki, nie będzie specjalnie z niego zadowolony. Co innego, gdy dostanie go w torbie z nadrukiem. Wtedy spokojnie go przeniesie do samochodu czy domu. Dla firmy jest to podwójny zysk, nie dość, że szerzy reklamę dzięki danemu upominkowi, to jeszcze dodatkowo, dzięki torbie z nadrukiem. Napis na niej jest bowiem dość duży, jeśli więc niesiona jest na ulicy przez klienta, wówczas widzą ją inni. I ostatnia sprawa, w dobie mody na ekologię warto zadbać by torby także były przyjazne dla środowiska, a więc najlepiej materiałowe. Wpłynie to na kojarzenie wizerunku firmy, jako tej proekologicznej.