Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Nadruki na gadżetach

Drobiazgi takie jak długopisy, zapalniczki, breloki, większe przedmioty typu kalkulatory, czapeczki, oraz te naprawdę duże gadżety, czyli: koszulki, kamizelki, torby i inne są powszechnie zamawiane przez szefów firm. W czym tkwi zatem ich popularność?

Otóż wszystkie one mają pomóc w promocji firmy. Ale same z siebie nie mają takiej mocy i dlatego potrzebne są nadruki na gadżetach, które można by rzec, są wprost w tym nieodzowne. Służą one bowiem jako źródło informacji o firmie. Naturalnie zależy to od powierzchni reklamowej, jaką dysponujemy. Oczywiste jest, że na długopisie czy zapalniczce umieścimy tylko logo, zaś na koszulce, zmieści się również adres siedziby oraz na przykład e-mail. Należy pamiętać, że nadruki na gadżetach mają być przede wszystkim czytelne nie tylko dla odbiorcy, dla osoby, która się posługuje danym przedmiotem, na przykład pisząc, ale i dla postronnego obserwatora, czyli tego, który spojrzy przelotnie na długopis. Dlatego nie ma co na siłę umieszczać wszystkich informacji, a skupić się na jednej, najistotniejszej. Klient poznając nazwę i profil działalności firmy, trafi do niej sam, jeśli będzie potrzebował jej usług. Jeśli nie będzie to i tak nadruk na gadżecie wzbogacony adresem, nic nie pomoże. Zatem lepiej zadbać o odpowiednią kolorystykę, dobranie tła, a nie zabiegać o jak najdłuższy nadruk, nie liczy się ilość tylko jakość. Gadżety większe, typu koszulki czy torby mają dość dużą powierzchnię i na nich, że się tak wyrażę, można poszaleć. Owe gadżety mogą być rozdawane w różny sposób. Jako dodatek do zakupów dokonanych przez każdego klienta albo dawany tylko niektórym, gdzie kryterium będzie ilość wydanych przez nich pieniędzy. Mogą być one rozdawane na ulicy podczas akcji masowej, pikników dla rodzin pracowników firmy, jako upominki, dodatki do nagród za wybitne działania. Ale zawsze mają jeden cel. Nadruki na gadżetach mają za zadanie poinformować, „wbić” się w głowę tych wszystkich, którzy świadomie lub nie będą napis czytali. Tym, którzy nie znają firmy, mają pomóc zapamiętać nazwę, a znającym przypomnieć ją, tak by chcieli w odpowiedniej chwili skorzystać z jej oferty.