Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Podejmując promocję naszej firmy można sobie postawić jedno zasadnicze pytanie. Jaki upominek reklamowy będzie nieodzownym elementem codziennej pracy naszego klienta?

Odrobina wysiłku dedukcyjnego podpowiada jednoznaczne skojarzenie z... kalendarzem. Markowany naszym znakiem reklamowym terminarz książkowy towarzyszy klientowi ciągle, tym samym utrwalając w jego świadomości treść umieszczoną na obwolucie. Zatem marketingowy cel osiągnięty! Kalendarze książkowe to gift, która każda firma, niezależnie mała czy duża, chce wręczyć swojemu partnerowi handlowemu. Świadczy to przede wszystkim o prestiżu takiego przedsiębiorstwa. Czyli dajemy klientowi znakowany naszym logotypem kalendarz i sprawa załatwiona? No cóż, jak w każdej dziedzinie biznesowego życia i tutaj tkwią pułapki , a zatem przed dokonaniem zakupu tego typu upominków, należy zwrócić uwagę na kilka kwestii. Pierwszą z nich jest jakość kalendarza, oferując naszym kontrahentom terminarz, który po miesiącu intensywnego użytkowania zmieni się w stertę makulatury, osiągniemy efekt odwrotny do zamierzonego. Spowoduje to, iż jakość kalendarza nasunie skojarzenia, z jakością naszego przedsiębiorstwa. Aby tego uniknąć trzeba zwrócić uwagę na to, żeby poza klejeniem kalendarz był przeszyty, co zapobiegnie przedwczesnemu rozpadaniu oraz obszyty po obwodzie okładki, utrwali to samą obwolutę. Druga sprawa to wygląd, terminarz bowiem musi pasować, i do damskiej torebki, i męskiego garnituru. Dlatego stonowana elegancja w doborze oprawy jest jak najbardziej wskazana. Zawsze modne są brązy oraz nieśmiertelny biznesowy niebieski. Kalendarium w białym kolorze też niestety odpada -- niemodne, nieładne i trąca kiczem z lat '90. Optymalnym rozwiązaniem jest kolor chamois. Mile widziane mapy oraz registry ułatwiające orientację.

Ofiarowanie klientowi, kontrahentowi kalendarza, czy innego giftu, generuje jednak problem z zakresu biznesowego savoir --vivru: upominek wręczyć w torebce, w kartoniku? Rozwiązaniem tej kwestii są torby reklamowe, które mogą funkcjonować, jako elegancka forma opakowania gadżetów, czy towaru lub jako samodzielny produkt reklamowy. Do pierwszej grupy można zaliczyć torby papierowe zdobione delikatnym znakowaniem. W drugiej zaś grupie znajdą się płócienne także z nadrukiem. Oba rodzaje jednak są ekologiczną, i bardzo obecnie modną, alternatywą dla nieszczęsnych foliówek. Torba papierowa, najlepiej niebarwiona, bo oczywiście pro ekologiczna doskonale sprawdza się jako popularna jednorazówka. Natomiast torby płócienne, również wykonane z materiału naturalnego, niebarwionego to materialna odpowiedź na nawołania ekologów o stosowanie produktów wielorazowego użytku. Ma to swoje marketingowe zalety, gdyż używający takiej torby codziennie klient, każdego dnia ma styczność z umieszczonym na niej nadrukiem. To doskonała forma reklamy dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie trafić ze swoją reklamą do nieskonkretyzowanego, zwykłego klienta.

Artykuł ten ukazał się na łamach Gazety Finansowej, dnia 20.08.2010 w dziale "Drukarnie w Polsce".