Reklama przy grillu
Reklama jest tym skuteczniejsza im bardziej jest traktowana przez odbiorców jako naturalna część życia obecna w ich codzienności. Chodzi o to by klient traktował ją jako komunikat informujący o jakimś obiekcie, który może mu się przydać.
Innymi słowy reklamodawca powinien dążyć do tego by jego przekaz nie był kojarzony z narzucaniem się, próbą sprzedaży jakiejś drogiej i niepotrzebnej rzeczy. Klient powinien rozumieć, że celem jest nie tylko sprzedaż ale chęć przekazania mu informacji o czymś praktycznym i użytecznym właśnie dla niego. Warto więc zrobić wszystko by reklama towarzyszyła naszym potencjalnym klientom w codziennych czynnościach. Jeszcze lepiej gdy te czynności będą sprawiały wykonującym przyjemność. Dobrym przykładem jest organizowanie przyjęcia grillowego. Sezon letni sprawia, że są one dość częste, można powiedzieć, że w Polsce od kilku lat jest moda na grillowanie. Często podczas takich imprez używa się jednorazowych talerzy, sztućców i kubków papierowych. Warto więc zamówić kubki papierowe z firmowym nadrukiem i rozdawać je po kilka w komplecie swoim klientom. Można też organizować grillowe przyjęcia dla swoich klientów i podawać w kubkach z logo firmy różnorakie napoje. Czasem można sfinansować catering jakiejś konferencji i zastrzec, że napoje mają być podawane właśnie w kubkach dostarczonych przez sponsora. Kubki papierowe są również popularne na różnorakich imprezach plenerowych, szczególnie tych masowych. Nic nie stoi na przeszkodzie by i tam być z nimi obecnym. Wystarczy otworzyć stoisko, z ofertą danej firmy, na którym będzie się częstować osoby zainteresowane, zimnymi napojami, właśnie w firmowych papierowych kubeczkach. Generalnie chodzi o to by nasze kubki były obecne na różnych plenerowych imprezach, by dodawać je za darmo do zakupów związanych z grillowaniem, przekazywać je firmom zajmujących się na takich imprezach cateringiem, dostarczać je na różne konferencje, na których są przewidziane przerwy na kawę itp.