Wyroby skórzane od zawsze kojarzyły się z szykiem i elegancją. Można to odczucie w bardzo prosty sposób wykorzystać do promocji firmy. Wystarczy zamówić kalendarze w skórzanych okładkach z wytłoczonym na nich logiem lub hasłem reklamowym.
Tłoczenie w skórze albo inaczej hot stamping to metoda polegająca na wytłaczaniu na skórzanej powierzchni, za pomocą specjalnej matrycy, podgrzanej do odpowiedniej temperatury, dowolnych motywów. W przypadku tłoczenia na potrzeby promocji są to najczęściej jedynie nazwa i logo firmy. Oczywiście każdy może zlecić dowolny wzór do wtłoczenia, jednak jeśli taki kalendarz ma być kojarzony z klasą i elegancją to nie może być krzykliwy. Ponadto im mniej elementów, tym mocniej wzrok skupia się na tym jednym – najważniejszym w przekazie reklamowym. Wiele firm zmawia takie produkty dla kadry kierowniczej oraz dla znaczących klientów. Ten typ gadżetu reklamowego zapewni długotrwale oddziaływanie na podświadomość obdarowanego jego identyfikację z daną marką. Kalendarz to przedmiot używany przez cały rok, a do tego dość często. Najlepiej zacząć używać tego narzędzia promocji już w pierwszych miesiącach jesieni.