Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Drukowanie gadżetów reklamowych od środka

Zagadnienia związane z marketingiem gadżetowym oscylują zazwyczaj wokół sposobów zwiększania sprzedaży, doboru oferty wprowadzanych na rynek artykułów reklamowych czy określania docelowej grupy klientów. Stosunkowo niewiele miejsca poświęca się natomiast tematyce drukarni gadżetów reklamowych. Pracownicy agencji, a także właściciele drukarni gadżetów reklamowych nie czują potrzeby upubliczniania informacji o miejscu, w którym realizuje się zamówienia klientów na upominki reklamowe. Drukarnie gadżetów reklamowych powszechnie traktowane są jako najzwyklejsze zakłady pracy. Istnieje jednak grupa ludzi zainteresowanych funkcjonowaniem drukarni gadżetów reklamowych, tj. sposobami przygotowania materiałów do znakowania, technikami wykonywania nadruków oraz całą gamą skomplikowanych czynności związanych z technologią produkcji. W związku z tym, że drukarnie gadżetów reklamowych wzbudzają więcej zainteresowania niż znużenia postanowiliśmy odwiedzić jedną z największych w Polsce firm drukarskich i (za zgodą właściciela) opisać kulisy powstawania nadruku na najpopularniejszym z gadżetów, bo bijącym rekordy sprzedaży – długopisie reklamowym.

Nie jest tajemnicą, że każda drukarnia gadżetów reklamowych zatrudnia sztab specjalistów. Nad prawidłowym przebiegiem jednej transakcji czuwa co najmniej sześć osób. W drukarni gadżetów reklamowych pracują zatem m. in. specjaliści ds. sprzedaży, graficy, technolodzy, tampodrukarze czy magazynierzy. Złożenie zamówienia poprzedza krótka rozmowa (bezpośrednia lub mailowa) mająca na celu określenie wymagań klienta odnośnie barwy korpusu długopisów, koloru zadruku i jego treści. Po przyjęciu zamówienia informacje te trafiają do grafików, których zadaniem jest przygotowanie projektu według podanej specyfikacji. Po akceptacji wizualizacji przez klienta sporządza się jego diapozytyw, który posłuży do przygotowania matrycy ze wzorem nadruku. Dalej klisza trafia na produkcję i po zweryfikowaniu zgodności z projektem zamieszczonym w systemie, główny technolog przygotowuje formę. W tym samym czasie pracownik magazynu dostarcza tampodrukarzowi odpowiednią ilość długopisów we wskazanym przez klienta kolorze. Gotowa matryca trafia do drukarza, który ustawia ją w maszynie. Tampon umieszczony w maszynie pobiera farbę z kałamarza, następnie odciska go na matrycy i przenosi na długopis. Świeżo zadrukowane gadżety trafiają na suszarkę, a później (opatrzone odpowiednim numerem) trafiają do działu wysyłek.