Kalendarze książkowe – promocja firmy przez cały rok
Już jesienią pojawia się popyt na kalendarze na nowy rok i w sklepach można ich zobaczyć coraz więcej. Ta liczba z czasem zwiększa się osiągając kulminację w grudniu. Sprawny marketingowiec na pewno wykorzysta tą sytuację do promocji firmy zamawiając kalendarze reklamowe dla kluczowych klientów.
Kalendarze książkowe lub jeśli kto woli terminarze są bardzo interesującym narzędziem reklamy. Łączą w sobie to co najważniejsze w przypadku gadżetów reklamowych: użyteczność, trwałość oraz długie oddziaływanie na posiadacza. Kalendarze tego typu służą ludziom do planowania swoich aktywności zawodowych i osobistych, stąd też używane są dość często, czasami nawet kilkukrotnie w ciągu dnia. To pozwala na częsty kontakt z przekazem promocyjnym. I to co chyba najważniejsze, owa częstotliwość trwa przez co najmniej rok. Taki okres promowania marki przy jednorazowym wydatku to marzenie każdego specjalisty od reklamy. I jeszcze jeden atut – kalendarz jest tak uniwersalny narzędziem, że trafi w gusta niemal każdego.