Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

"Kluczowe" aspekty reklamy

Klucze – każdy jakieś ma, każdy jakichś używa. Jedni więcej inni mniej. Klucze mają to do siebie, ze zazwyczaj są nieduże więc noszenie każdego osobno byłoby kłopotliwe i mogłoby prowadzić do ich zagubienia lub bardzo długiego poszukiwania w kieszenie tego właściwego. Dlatego też użytkownicy kluczy używają również breloków do nich po to by mieć je w jednym miejscu i móc łatwo je wyciągnąć gdy są potrzebne. I właśnie ten fakt może stać się „kluczowym” aspektem akcji reklamowej. Innymi słowy być może czas zainwestować w breloki reklamowe.

Mały najczęściej plastikowy przedmiot z metalowym kółkiem do którego przyczepiony jest pęk kluczy może stać się doskonałym miejscem na umieszczenie przekazu reklamowego. A jako, że klucze są używane dość często to dodatkowo jest gwarancja, że owa reklama będzie się pojawiała przed właścicielem breloka nawet kilka razy dziennie. I nieważne, że może on już nie zwracać świadomie uwagi na przekaz, który zawierają w sobie breloki reklamowe, istotne jest to, że będzie on do niego docierał za pomocą wzroku i sprawiał, że dana marka czy nazwa będzie dla niego znajoma, swojska. A to bardzo ważny aspekt docierania do klienta. Jeśli bowiem uzna on obecność jakiej marki za część swojego życia na pewno dużo chętnie będzie sięgał po produkty ze znajomym logiem niż po te nieznane. Może nawet wytworzyć się w nim pewien odruch sięgania po to co znajome. Dzięki temu dana firma może zyskiwać stałych klientów, którzy będą do niej wracać albo pośrednio korzystać z jej produktów. Wystarczy dać klientowi niewielki ale za to przydatny kawałek plastiku z logiem luba hasłem reklamowym firmy. Jasne jest, że ni będzie on za każdym czasem czytał co jest napisane na breloku reklamowym, ważne jest jednak to iż w jego pamięci utrwalą się znane kolory i kształt graficzny loga. Inwestycja nieduża za to bardzo opłacalna i na pewno zwróci się w przyszłości. Warto więc mieć w zanadrzu breloki reklamowe jako drobne upominki dla stałych klientów.