Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Nadruki na długopisach

Częsty obrazek: człowiek przychodzący do biura by podpisać dokumenty, umowę itp. Przedstawiciel firmy podaje mu wydruk i długopis, klient podpisuje i... miła niespodzianka – padają słowa „proszę zachować długopis”.

Niby nic ale od razu atmosfera się poprawia, jeśli jeszcze te słowa będą wypowiedziane z uśmiechem to na pewno wywołają uśmiech na twarzy klienta. Niby nic a jednak buduje wizerunek i pozytywną opinię o firmie. Opinię, która być może pójdzie w świat gdy po wyjściu z biura osoba ta zechce podzielić się tym jak miło został potraktowany ze swymi znajomymi. Obdarowanie taką drobnostką to bardzo dobry sposób na budowanie pozytywnej opinii o firmie. Do tego wykorzystując nadruki na długopisach sprawiamy, że klienci mają ciągle przy sobie namiary na naszą firmę. Warto więc zamówić długopisy z logiem i danymi kontaktowymi firmy. Ale nadruki na długopisach to również świetny pomysł na promocję różnorakich akcji społecznych. Szczególnie podczas masowych plenerowych imprez. Warto też podejść do tematu w sposób oryginalny bo to niejednokrotnie zapewnia sukces marketingowy. Chodzi więc o to by nadruki na długopisach nie mówiły wszystkiego ale raczej by intrygowały, zachęcały do wejścia na stronę internetową danej akcji czy firmy. To bowiem zwiększa szansę na zainteresowanie potencjalnego klienta naszą ofertą. Czasem więc lakoniczny napis zdziałać może wile niż pełna nazwa firmy wraz z branżą, w której działa. Nadruki na długopisach to dobry pomysł na promowanie różnorakich stron internetowych. Co więcej to sposób dostępny dla wszystkich. Nawet osoba fizyczna prowadząca jakiegoś bloga nie wydając zbyt dużo może zamówić bez problemu setkę takich długopisów z nadrukiem promującym jego miejsce w sieci. Widać więc, że to forma reklamy dostępna dla wszystkich niezależnie od budżetu jakim dysponują. Po prostu jedni zamawiają tańsze modele inni droższe, jedni więcej inni mniej, jedni sami wymyślają hasło reklamowe inni zlecają to specjalistom. Niezależnie od drogi, którą się wybiera jedno jest pewne – warto.