Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Promocja – ulubione hasło wszelakich klientów, szczególnie pań. Nie ma znaczenia czy dotyczy ona artykułów spożywczych, przemysłowych czy też usług, np. telekomunikacyjnych. Zawsze działa...

Promocje mogą być różnego typu. Jednak największym uznaniem i sympatią klientów cieszą się artykuły promocyjne. Mogą one być dwojakiego rodzaju. Pierwszy to te dodatki, które związane są ściśle z reklamą firmy, czyli parasolki z logiem, kubki reklamowe, czapeczki i inne gadżety reklamowe z logo. Drugą część artykułów reklamowych stanowią przedmioty nie związane bezpośrednio z reklamą, ale oddziałujące pośrednio na klientów. I teraz rozważmy zalety stosowania tego typu sposobu zachęty. Otóż, po pierwsze wbrew pozorom nie jest to drogi sposób reklamy własnych produktów. Naturalnie wyjątkiem jest sytuacja, w której danemu, na przykład przedsiębiorcy nie wypada wręczyć taniego artykułu promocyjnego lub takiego, który zalega na magazynie, a wypada postarać się o specjalne jego zakupienie. Ale w przypadku masowej liczby odbiorców istnieje możliwość podarowania przedmiotu, który nie jest drogi, np. długopis lub tego co trudniej jest sprzedać. Ponadto istnieje sposób polegający na określeniu kwoty powyżej, której dany klient otrzyma określone artykuły promocyjne. Wtedy bardzo często osoba zakupi dodatkowo jedną rzecz więcej, żeby zmieścić się w określonej kwocie i to zakupi rzecz, na której zyskamy więcej niż stracimy, wręczają jej upominek. Po drugie, zaletą jest rozpowszechnianie wiadomości o naszej firmie. Może odbywać się to bezpośrednio poprzez przedmioty reklamowe, ale także pośrednio poprzez prezent, a jak wiadomo każda rzecz otrzymana gratis wywołuje miłe skojarzenia. Tak czy inaczej zysk dla firmy jest gwarantowany. Po trzecie sama magia słowa promocja przyciąga jak magnes i wabi klientów. Tak więc ci, którzy kupują daną rzecz dla arykułu promocyjnego, często ulegają pokusie zakupu także innych towarów. A po otrzymaniu gratisu miło wspominają naszą firmę i chętniej do niej wracają.