Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Codziennie w pracy, w domu, u znajomych pijemy kawę czy herbatę. Ostatnio bardzo modne stały się nie szklanki, filiżanki - ale kubki.

Są poręczne, dość duże, często ładnie wykonane i niedrogie dlatego cieszą się taką popularnością. Związane są szczególnie z młodymi ludźmi. I to powszechne użycie kubków wykorzystują producenci chcący sprzedać dany towar i dotrzeć do jak największej liczby klientów. Powierzchnia jego jest doskonałym miejscem do umieszczenia informacji na temat naszej firmy. Wykonanie takich gadżetów nie jest obecnie drogie, materiały na nie są po prostu gorszej jakości, ale przecież w reklamie nie chodzi o jakość tylko o skuteczność. Kubki mają tą zaletę, że są stosunkowo dużych rozmiarów. Dlatego też jest możliwość umieszczenia poza nazwą firmy, telefonem czy adresem mailowym, kolorowego, przyciągającego wzrok obrazka kojarzącego się od razu z naszą firmą i proponowanymi przez nas produktami. To z kolei sprzyja reklamie. Przy tym należy jednak uważać, zbyt dużo informacji, kolorów może wprowadzić chaos. Należy pamiętać, że nazwa firmy powinna być wyeksponowana, niekoniecznie umieszczona na środku, ale tak wkomponowana, żeby byłą widoczna. Na kubek wiele osób będzie patrzeć. Gdy jest używany w pracy informację na nim zawartą czyta wiele osób. Ponadto właściciel kubka, gdy rano pije kawę, często bez namysłu czyta po raz setny informacje na nim zawarte i w ten sposób kształtuje w sobie pozytywne skojarzenia związane z naszym przedsiębiorstwem, zapamiętuje nazwę. Znajomi, którzy odwiedzają daną osobę, także chcąc nie chcąc zapoznają się z informacją zawartą na kubku. Informacja więc idzie w świat. I ostatnia sprawa, jak wyposażyć klientów w ten gadżet. Otóż sposobów wręczania takich materiałów reklamowych jest kilka. Można na przykład zastosować metodę, do każdego produktu, zwłaszcza kaw, herbat dodajemy go jako gratis. Może być „opakowaniem” do na przykład maskotek, słodyczy. Można za skorzystanie z usług również wręczać go osobiście jako upominek promocyjny. Szefowie firm maja możliwość wyposażania pracowników w takie gadżety reklamowe.