Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Dwa magiczne słowa – dar i promocja. Każdy lubi być obdarowywany i każdy lubi zaoszczędzić parę groszy, dostać coś w promocji. Dlatego upominki promocyjne są bardzo dobrą formą reklamy.

Upominki promocyjne są tym produktem, który często wykorzystują właściciele firm. Zdaje się, że w ostatnich czasach stały się bardzo powszechne. Bardzo często z okazji Świąt, jubileuszy przedsiębiorstwa, specjalnych zasług wręczają oni swoim pracownikom upominki promocyjne. Są one różnorakie. Poczynając od tych najmniej wartościowych, związanych z reklamą firmy, czyli gadżetów, takich jak breloczki, kubki, teczki, do droższych, na przykład zegarków. Dzięki takim upominkom promocyjnym firma zyskuje sobie przychylność pracowników, większą motywację do pracy. Czują się oni usatysfakcjonowani, docenieni, co wpływa na lepszą wydajność pracy w przyszłości. Także wydawać by się mogło, że to pieniądze stracone, że firma dając nic nie zyskuje, jednak nic bardziej mylnego. Jeśli dana rzecz jest gadżetem reklamowym, informacja o naszej firmie idzie w świat, jeśli zaś naszym upominkiem jest rzecz niezwiązana z firmą, otrzymujemy zadowolonego pracownika, a zadowolony pracownik jest na wagę złota – będzie lojalny, oddany pracy. Podobna sytuacja jest w przypadku partnerów biznesowych. Odpowiedni upominek promocyjny, może sprawić, że w przyszłości dany szef firmy chętniej będzie współpracował z nami. Dlatego też w tym przypadku warto ocenić czy ofiarujemy gadżet firmowy, na przykład byle jaki długopis czy na przykład pióro w pięknym etui. Chcąc cos zyskać należy w pierwszym momencie nieco stracić. Tak samo rzecz się ma z upominkami promocyjnymi ofiarowanymi klientom masowym, przeciętnym osobom. Element ofiarowania, daru powoduje pozytywne skojarzenia, nie ma chyba osoby, która nie lubi dostawać prezentu. Dlatego nazwa firmy, marka zapada w pamięć tych osób i wracają do niej wielokrotnie. Także można powiedzieć, że dzięki upominkom promocyjnym rybka połyka zastawiony przez nas haczyk, wabimy ja do siebie.