Długopisy używane są w szkołach, biurach, sklepach, domach jednym słowem niemal wszędzie. Użytkownikami są ludzie o różnej płci, wieku, wykształceniu a to daje nam niemal pewność, że wśród nich znajduje się grupa docelowa, do której chcemy dotrzeć z reklamą.
Plastikowa lub stalowa obudowa a w niej wkład z tuszem. Przesuwa się powoli lub szybko kreśląc na papierze litery, wyrazy, zdania. A towarzyszy temu niewielki nadruk przypominający piszącemu od kogo dostał ów długopis z nadrukiem, z którego korzysta. Pełna dyskrecja i subtelność, żadnej nachalności jednym słowem reklama z klasą, którą każdy odbiorca na pewno zaakceptuje. Warto więc zamówić długopisy z nadrukiem wybranego przez nas hasła reklamowego, nazwy firmy czy jej danych adresowych. Należy tylko sobie odpowiedzieć na pytanie komu komu i gdzie chcemy je wręczać. Różne rodzaje sprawiają, ze zamówienie można idealnie wręcz dostosować do własnych potrzeb marketingowych. Jeśli długopisy z nadrukiem są przeznaczone do masowych akcji marketingowych, do rozdawania na różnych imprezach plenerowych i otrzymywać je będą osoby w pewnym stopniu przypadkowe dobrze jest wybrać tańsze modele. Jeśli natomiast będziemy obdarowywać nimi naszych stałych klientów nie warto oszczędzać w tym względzie. Klient powinien czuć się doceniony tym drobnym prezentem a nie zlekceważony. A doceniony poczuje się gdy zobaczy, że otrzymał coś nie tylko użytecznego ale i dobrej jakości. Można więc zamówić zarówno tańsze modele długopisów z nadrukiem jak i te droższe przeznaczone dla stałych klientów. W ten sposób będziemy przygotowani na każdą sytuację i zawsze będziemy mieli pod ręką przydatny gadżet reklamowy. A jako, że przedmiot ten używany jest stosunkowo długo zanim się wypisze, mamy pewność, że przez ten czas klient będzie miał kontakt z nadrukowaną na długopisie przekazem przypominającym mu o konkretnej firmie. Ten czas wystarczy by zapamiętał ją dobrze. By stała się dla niego po prostu rozpoznawalna.