Reklama tam gdzie sobie życzysz
Tradycyjne reklamy nie zawsze docierają do klientów – albo inaczej wielu jest już do nich tak przyzwyczajona, że ich nie dostrzega. Innych irytuje natręctwo reklamy przejawiające się choćby w przerywaniu filmu co 15 minut albo tonami ulotek wysypujących się ze skrzynki na listy. Warto więc zastanowić się co zrobić by klienta nie zirytować a mimo to dotrzeć do niego z naszą ofertą. Jednym z takich sposobów są nadruki reklamowe robione na różnych przedmiotach codziennego użytku. Gadżetach, które nasz klient otrzyma.
Nadruki reklamowe mają to do siebie, ze można je umieścić niemal wszędzie. Współczesna technika drukarka pozwala dostosować wielkość i formę napisu czy loga do prawie każdego przedmiotu. Kwestia tylko i wyłącznie naszego wyboru. Warto więc zastanowić się jaką formę nadruku reklamowego wybierzemy oraz na jakim przedmiocie zostanie on wykonany. Ważny jest dobór hasła reklamowego. Przede wszystkim powinno być krótkie. I nie tylko dlatego, że łatwiej je zapamiętać ale również z uwagi na ograniczoną powierzchnię do nadruku. Innymi słowy – im dłuższy tekst tym więcej do nadrukowania a im więcej do nadrukowania tym mniejsza czcionka i w końcu im mniejsza czcionka tym tekst jest mniej widoczny. Druga sprawa to wybór przedmiotu, na którym zamówimy nadruki reklamowe.
Warto się zastanowić kim są nasi potencjalni klienci do kogo chcemy dotrzeć. Jeśli to starsi ludzie to raczej nie warto oferować im pen driva z nadrukiem reklamowym, za to kubek czy długopis może być dobrym pomysłem. I odwrotnie jeśli są to młodzi ludzie to pen drivy, czapeczki czy koszulki jak najbardziej wchodzą w grę. Chodzi przecież o to by używali oni gadżetów z nadrukiem reklamowym, które od nas otrzymają. Tylko w ten sposób nazwa naszej firmy utrwali się w ich pamięci i będzie wywoływała przyjemne skojarzenia. Warto więc zainwestować w tą formę reklamy, która w żaden sposób nie jest nachalna a klient ma poczucie, ze dostał w prezencie coś użytecznego a nie ulotkę, którą najczęściej wyrzuca do kosza.