Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Popularny, prosty i użyteczny...

Ołówki, jakie znamy dziś towarzyszą ludziom od kilkuset lat. Aż dziw bierze, jaką popularność zyskało to proste narzędzie – ot zwykły kawałek drewna z grafitem w środku. Używa się go wszędzie – w biurach, szkołach, na stołach kreślarskich itp. Warto, więc wykorzystać to w strategii marketingowej firmy rozdając naszym klientom ołówki z nadrukiem nazwy czy logiem marki, którą chcemy promować.

Czasami niektórym przedsiębiorcom prowadzącym małe firmy wydaje się, że na gadżety reklamowe stać tylko gigantów na rynku. I dlatego rezygnują z tej jakże skutecznej formy marketingu. Jednak wystarczy zerknąć na kilka cenników wspomnianych gadżetów by przekonać się, że zróżnicowanie przedmiotów, na których wykonywane są nadruki reklamowe jak również ich cen jest bardzo duże. Sprawia to, że niemal każdego stać na taką inwestycję, która na pewno się zwróci. Jeśli nie mamy dużo środków na ten cel warto zamówić coś niedrogiego jak na przykład ołówki z nadrukiem. Przydadzą się każdemu i właśnie ta przydatność gwarantuje, że nasi klienci będą często przypominali sobie, od kogo ten praktyczny prezent dostali. Notując coś w terminarzu czy kreśląc jakiś schemat mimowolnie będą patrzyli od czasu do czasu na nadruk, który znajduje się na ołówku.

Ponadto dodatkowo cechy ołówka z nadrukiem mogą wywoływać pozytywne skojarzenia. Smukłość, prostota, stonowana kolorystyka może wskazywać na profesjonalizm firmy. Dobra jakość drewna i niełamliwość może kierować myśli użytkownika na solidność i pewność przedmiotu a co za tym idzie – tego, który wybrał ową rzecz, jako nośnik reklamy. Ważne jest by dobrze dobrać kolorystykę zarówno samego ołówka jak i nadruku. Chodzi przede wszystkim o widoczność tego drugiego elementu, ale też by barwa czy wzór ołówka nie przyciągały wzroku bardziej niż logo naszej firmy. Wystarczy więc pamiętać o prostej zasadzie – gadżet to tło i nośnik reklamy nie on jest więc najważniejszy. Nadruk zaś musi sprawić by klient wystarczająco mocno kojarzył prezent, który otrzymał z tym, od którego go dostał.