Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Dając otrzymujesz

Człowiek to taka istota, która już od dziecka uwielbia dostawać prezenty i ta cecha pozostaje w nim aż do śmierci mniej lub bardziej ukryta. I nawet jeśli niektórzy na prezent reagują słowami „nie trzeba było kupować mi tego” to i tak cieszą się, ze zostali obdarowani. Warto tą właściwość ludzkiego charakteru wykorzystać w działaniach marketingowych. Przecież to czy będą one skuteczne czy nie zależy w dużej mierze od tego czy właściwie odczytamy potrzeby naszych klientów. Znajomość ludzkich oczekiwań, pragnień, potrzeb i odpowiadanie na nie to klucz do sukcesu. Można tą wiedzę wykorzystać oferując klientom upominki reklamowe.

Można się zastanowić czy rozdawać upominki reklamowe wszystkim klientom czy tylko ty,m kluczowym albo też zróżnicować je – na bardziej i mniej prestiżowe. Warto jednak budować pozytywne odczucia w ludziach na temat naszej działalności stosując tą prostą strategię. Każdy przedsiębiorca może oczywiście dostosować rodzaj upominków reklamowych do swoich możliwości finansowych. Warto jednak szczególnie docenić te osoby, które zostawiają dużo gotówki na naszym koncie zamawiając różnorakie produkty czy usługi. Z drugiej strony lekceważenie jakiegokolwiek klienta na pewno odbije się negatywnie na opinii firmy w postaci tzw. czarnego PR. Niezadowolony klient będzie bowiem rozmawiał o swojej frustracji ze znajomymi i w ten sposób może zaszkodzić firmie. I odwrotnie zadowolony klient będzie się wyrażał o usługodawcy pozytywnie. Tym bardziej gdy otrzyma praktyczny upominek reklamowy, to znaczy taki, który nie tylko będzie nośnikiem reklamy ale również posiada wartość użytkową. Ktoś może chcieć się pochwalić tym co dostał, ktoś może go zapytać skąd ma taką fajną koszulkę czy kubek i w ten sposób pośrednio docieramy do innych osób ze środowiska naszego klienta. I do tego ta forma jest dużo skuteczniejsza od tradycyjnej reklamy bo ludzie bardziej wierzą opinii swoich znajomych niż tym co zobaczą lub usłyszą w medialnym bloku reklamowym. Tak więc rozdając upominki reklamowe firma otrzymuje zadowolenie klienta, który nie dość, ze sam może wrócić do nas to być może zachęci swych znajomych do skorzystania z naszych usług lub produktów.