Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

W poszukiwaniu nowych przestrzeni reklamowych

Produkty reklamowe nie powinny być tylko i wyłącznie prezentami dla klientów ale również częścią wyposażenia zatrudnianych pracowników. Ważne jest bowiem by pracownik wykonujący daną usługę czy sprzedający konkretny produkt był kojarzony z firmą, w której pracuje. To bowiem dodatkowy przekaz dla klienta, który pomaga utrwalić w pamięci firmę, z usług której korzystał.

Najprostszym przedmiotem reklamowym, w który można wyposażyć pracowników są czapeczki z nadrukiem nazwy i hasła reklamowego firmy. Ważna jest oczywiście wielkość nadruku tak by łatwo rzucał się w oczy i był rozpoznawalny. Co do jakości to przy dzisiejszych możliwościach technicznych nie ma z tym problemu. Wiele firm oferuje wręcz fotograficzną jakość nadruku i nie są to czcze przechwałki lecz po prostu fakt. Na tą jakość oczywiście składają się też wyraziste kolory co jeszcze bardziej potęguje wizualny efekt. Tak więc warto czapki z nadrukiem rozdać wszystkim pracownikom i zobligować ich do noszenia jako części stroju służbowego. Tak robi na przykład wiele firm kurierskich. Oczywiście nie w każdej branży taka czapka będzie pasowała pracownikowi. Ale wówczas mogą one być po prostu prezentem dla klientów szczególnie w upalne letnie dni. Warto na przykład zorganizować plenerową akcję reklamową podczas której będzie się rozdawać ulotki z ofertą firmy a jako bonus właśnie czapeczki z nadrukiem. W ten sposób przełamujemy również niechęć ludzi do przyjmowania ulotek a co więcej budzimy sympatię i ciekawość obdarowanych osób. Przecież nie każda firma rozdaje ot tak sobie gadżety reklamowe może więc warto zainteresować się tym co oferują? To myśl, która może pojawić się w głowie obdarowanego człowieka. Tak więc niezależnie od tego czy czapki z nadrukiem rozda się pracownikom czy klientom można zyskać nową przestrzeń reklamową, za którą nic się nie płaci. Inwestuje się tylko w wykonanie owej nietypowej formy reklamy a kwestia dotarcia do kolejnych osób rozwiązuje się jakby samoczynnie.