Nie tylko na kawę
Sprawienie radości klientowi zawsze zwraca się kilkukrotnie a wcale nie musi dużo kosztować. Drobny podarunek zawsze jest pozytywnie odbierany i jakoś łatwiej chyba rozstać się z gotówką, która jest zapłatą za zamówioną usługę. Ponadto zawsze milej wraca się do tego, od kogo coś otrzymamy. Warto wykorzystać tą cechę ludzkiego charakteru ale nie tylko tą. Oprócz zadowolenia klienta można zyskać też wiele więcej, trzeba tylko tak dobrać podarunek by nie został rzucony po pewnym czasie w kąt lecz by był w miarę często używany. Osiągnąć to można przez obdarowanie jakimś praktycznym przedmiotem codziennego użytku oczywiście z odpowiednią reklamą na nim umieszczoną.
Takim przedmiotem może być kubki, na którym znajdzie się nazwa i jakieś dane na temat firmy. Nadruki na kubkach to bardzo dobry pomysł ponieważ niemal każdy codziennie pije czy to poranną kawę czy herbatę właśnie z kubka. Wielu przyzwyczaja się do jednego i pije tylko z tego ulubionego naczynia. Tak więc oprócz wdzięczności zyskujemy utrwalanie się pozytywnego przekazu o firmie w umyśle klienta. Co więcej przyjemne odczucia podczas picia porannej kawy mogą po pewnym czasie zacząć kojarzyć się z tym co przekazują nadruki na kubkach a co za tym idzie z przedsiębiorstwem, którego pracownik podarował nam ten praktyczny przedmiot. Ponadto jeśli właściciel kubka będzie z niego korzystał w pracy również inne osoby przebywające z nim w tym samym pomieszczeniu będą miały kontakt z przekazem reklamowym obecnym na nim. Tym samy również w ich pamięci ów znak firmowy czy nazwa będzie się utrwalała. I w ten sposób informacja o marce, produkcie czy firmie rozchodzi się w sposób niejako naturalny. Nikt nie odbiera tego jako natrętną reklamę ale po prostu jako codzienny element życia. Warto też obdarować nimi pracowników by wzmocnić identyfikację z firmą, w której pracują. Nadruki na kubkach mogą oprócz funkcji reklamowej spełniać również funkcję ozdobną i dzięki temu sprawić, że właśnie kubek firmowy stanie się tym ulubionym i najczęściej używanym.