Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Firmowy kubek – pomysł na promocję

Lubię wstać rano na tyle wcześnie bym mógł wypić kubek gorącej kawy nim wyjdę do pracy. Lubię po kilku godzinach pracy znów napić się kawy. Dlaczego o tym piszę? Bo takich osób jak ja jest bardzo dużo. Co najwyżej niektórzy zamieniają kawę na inny napój ale kubek pozostaje. I właśnie wykorzystując ten zwyczaj można przypominać zarówno klientom jak i osobom w ich domu czy pracy o konkretnej firmie czy produkcie. W tym celu wystarczy zamówić kubki z nadrukiem reklamowym i zacząć rozdawać je swym klientom.

W strategii reklamowej chodzi przecież o to by docierać do odbiorców w sposób przez nich akceptowany a nie budzący złość czy irytację. Nie chodzi o to by uderzać w ludzi przekazem o produkcie jak taranem, wywołując u nich poczucie przytłoczenia czy niechęci ale o to by ich zainteresować oraz być stale i dyskretnie obecnym w życiu potencjalnego klienta. Te warunki spełniają kubki z nadrukiem, które są przedmiotem użytkowym a reklama na nich jest jakby „przy okazji”. Jeśli na takim kubku umieścimy na przykład adres strony internetowej gdzie znajduje się pełna oferta danej firmy i jakieś intrygujące hasło bardzo prawdopodobne jest, że siedzący obok kolega z pracy zainteresuje się informacją nadrukowaną na kubku sąsiada. Ważne więc by dobrze się zastanowić co chcemy na takim kubku nadrukować. Hasło powinno być ciekawe ale też zrozumiałe możliwe do przeczytania po jednym spojrzeniu. Z drugiej strony też istotne jest by nadruk był wyraźny również kolorystycznie. By odcinał się po prostu od tła kubka. Kubki z nadrukiem są również przydatne do promocji naszych działań za pomocą konkursów w których owe kubki będą nagrodami. Tak między innymi postępuje Program Trzeci Polskiego Radia a kubki z nadrukiem popularnego Klubu Trójki są wśród słuchaczy niemal kultowe. Dlaczego więc nie iść w ślady tych, którzy sprawdzili tą metodę promocji? W końcu nie ma sensu by wyważać otwarte drzwi. Dużo lepiej uczyć się od najlepszych a dokładniej tych, którzy odnieśli już marketingowy sukces.