Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Pozytywne emocje w reklamie

Tanie gadżety reklamowe to świetny pomysł na zachęcenie klienta do tego by wrócił jeszcze do naszej firmy i skorzystał z danych usług czy produktów. Chodzi po prostu o wzbudzenie przyjaznych uczuć w stosunku do firmy o to by klient wiązał z nią pozytywne emocje.

Takie emocje powstają w człowieku gdy otrzyma od kogoś prezent. Niezależnie od tego co tym prezentem jest. Nic nie stoi na przeszkodzie by stały się nim różnorakie tanie gadżety, które będą kojarzone z ofiarodawcą poprzez nadruki na nich umieszczone. Może to być logo firmy wraz z jej nazwą, jakieś chwytliwe hasło reklamowe, adres strony internetowej czy dane kontaktowe. Chodzi tylko o to by gadżety kojarzyły się z firmą. Im bardziej będą dla klienta przydatne tym lepiej dla nas. Często bowiem przenosi się postrzeganie danego przedmiotu na jego ofiarodawcę. Innymi słowy skoro pen drive reklamowy, który otrzymałem jest bardzo użyteczny to być może usługi tej firmy, od której przedstawiciela go otrzymałem również. Inna sprawa, że nie każdy gadżet będzie przydatny dla każdego. No może z wyjątkiem kilku uniwersalnych takich jak długopisy i ołówki. Ale tak czy inaczej trzeba dobrze się zastanowić co komu dać by odnieść promocyjny sukces czyli by te tanie gadżety spełniły swoją rolę. Jeśli wiemy, że klient nie pali to raczej bezcelowe jest wręczanie mu zapalniczki promocyjnej. I szerzej – jeśli nie mamy pewności, ze większość z naszych klientów pali to nie ma sensu w ciemno zamawiać większej ilości zapalniczek z nadrukiem. Ważne jest to też w tym sensie by nie urazić klienta tym, że damy mu najtańszy dostępny długopis prezentując to w ten sposób jakbyśmy go obdarowywali nie wiadomo czym. Gadżety trzeba wręczać w sposób niezobowiązujący, przy okazji wspólnych interesów lub podczas akcji promocyjnych. Wyolbrzymianie zalet albo kosztowności gadżetu może co najwyżej wywołać poczucie niesmaku, które obdarowanemu będzie się kojarzyło właśnie z naszą firmą. A nie o to przecież chodzi. Trzeba więc uważać by nie przedobrzyć. Ważne jest bowiem nie tylko to co dajemy ale również sposób w jaki to się odbywa.