Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Czapki od słońca

Wiosna zaczęła się już na dobre, można mówić nie tylko o tej kalendarzowej, ale i tej klimatycznej. Temperatury są wysokie, słońce grzeje dość mocno, a będzie jeszcze bardziej.

Zaczął się sezon ochrony głowy przed słońcem, w tym zwłaszcza głów dzieci. I tu tkwi szansa dla chcących promować swoją firmę. Warto zainwestować w tego typu gadżety i poprzez nadruki na czapkach reklamować swoją firmę. Czapki nosi się na dworze, podczas spaceru po ulicy, w parku, a więc są to miejsca, w których spotyka się ludzi, a jeśli tak to są oni widzami i odbiorcami reklamy na czapce. Czas wiosenno–letni to także czas wycieczek i podróży, a w związku z tym promocja firmy poprzez nadruki na czapkach może się odbywać chociażby poprzez sponsorowanie, na przykład 30 czapek dla grupy dzieci z podstawówki, które jadą na wycieczkę. Ważne tylko by nakrycia głowy miały te same kolory. Dla wychowawców jest to ułatwienie, gdyż z łatwością w tłumie odnajdą, dzięki owym gadżetom, „swoje” dzieci, a dla nas zysk, gdyż nadruk na czapce przeczytają z pewnością przechodnie, sprzedawcy, u których dzieci będą robiły zakupy, a więc być może nasi przyszli klienci. Ponadto firma, organizując przyjęcie jubileuszowe z okazji otwarcia jej, piknik rodzinny dla pracowników może również zaopatrzyć gości w tego typu akcesoria. Być może u niektórych będzie to czapka tylko na to spotkanie, a być może inni zabiorą ja na rower, inni na łódkę podczas urlopu, a inni na spacer czy zabawy z dziećmi. By nie dopuścić do pierwszej sytuacji, czyli rzucenia czapki w kąt, warto zastanowić się nad projektem jej. By mogła być noszona na co dzień, nie może być w jaskrawych kolorach, chyba, że ma być przeznaczona dla dzieci. Nadruk na czapce również nie może być zbyt duży, gdyż niektórzy unikają tego typu produktów. Estetyczne wykonanie dopełni całości, a wtedy z pewnością nie zawiedzie pokładanych w niej oczekiwań i stanie się, można rzec, „chodzącą” reklamą naszej firmy.