Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Lato i koszulki

Koszulki bawełniane czy polo są powszechnie używane. Nie ma chyba osoby, która nie posiadałaby ich w swojej szafie, i w tym tkwi szansa dla reklamujących się.

Obecnie, gdy zbliża się lato i coraz częściej zakłada się krótki rękaw, wyjeżdża na działkę, uprawia sporty na dworze, koszulki są tym, co nosi się na co dzień. Są bawełniane, a więc pozwalają skórze oddychać, wygodne, przewiewne, łatwe do prania, prasowania. Firmy zajmujące się drukiem na takiej koszulce oferują bardzo często, poza dostępnymi wzorami, możliwość stworzenia własnego niepowtarzalnego modelu. Jest to zachęta bowiem, zaplanowanie napisów, zdjęcia może być niezwykle fascynujące, a znajomi będą zazdrościć takiej koszulki, gdy ją zobaczą. Firma ma możliwość zakupu ubrań z ciekawym, zabawnym hasłem, a jednocześnie może umieścić tam swoje logo. Rozdawanie ich może odbywać się podczas spotkań integracyjnych, festynów dla dzieci pracowników, drzwi otwartych dla osób z zewnątrz czy podczas zakupu przez klientów danej rzeczy, jako dodatek do niej. Wadą tego typu gadżetów jest niekiedy kiepska jakość materiałów, z których są one wykonane i bardzo często kolory szybko się spierają, całość wyciąga. Jeśli więc chcielibyśmy zainwestować w ubiór, który nasz dany pracownik czy ktoś z jego rodziny będzie używał dłużej niż tylko podczas jednej firmowej uroczystości, należy zainwestować w droższe materiały. I lepiej zmniejszyć wielkość napisu, zamówić jednokolorowe koszulki niż oszczędzać na tańszym materiale. Jeśli dana rzecz zrobiona jest byle jak, co najwyżej posłuży jako szmata wycierania czy jako strój, tzw. roboczy, na przykład do pracy przy samochodzie. Jeśli zaś będzie na tyle atrakcyjna, że nie będzie wstyd wyjść w niej na dwór, wówczas stanie się reklamą firmy. A warto wspomnieć także o tym, iż koszulka dana jako upominek promocyjny stanowi w umyśle klienta lepszą rzecz niż na przykład ołówek. Dlatego też otrzymując ją często ma pozytywne wrażenia i dlatego też chętniej wraca.