Przybory piśmiennicze i ich zalety
Pisać potrafi obecnie każdy i każdy posiada bogaty mniej lub bardziej zbiór przyborów do pisania. Często na biurkach stoją one w pojemnikach. I bardzo często prezent w postaci pióra, ołówka czy długopisu w pięknym etui stanowi wyraz szacunku dla osoby.
I właśnie na tym powinni bazować szefowie firm. Jeśli mają do czynienia z klientami ważnymi, nie wypada w ramach upominku promocyjnego ofiarować im marnych produktów, a należy wybrać markowe akcesoria biurowe. Są to najczęściej zestawy, i tak jak wspomniane było we wstępie, najczęściej estetycznie opakowane w coś na kształt piórnika. Dystrybutorzy tego typu akcesoriów, gwarantują szeroki wybór tych materiałów piśmienniczych, także pojedynczych egzemplarzy. W celach masowej dystrybucji oferowane są ołówki reklamowe, czy inne materiały biurowe, ale znacznie gorsze, zwłaszcza pod względem wyglądu. Są one po prostu drewniane, niekiedy posiadają na czubku gumkę do ścierania. Są to produkty najprostsze, oferowane stale, masowo rozdawane, wyłożone w holu firmy, przy ladach, recepcjach. Wówczas nie muszą być one ładne, a wystarczy by miały informację o firmie. Niekiedy wśród ołówków reklamowych można spotkać tez i takie, które niekoniecznie są zbyt eleganckie, ale nie są również najprostsze pod względem wzoru. Posiadają one bowiem zabawną figurkę na szczycie, pajacyka, zwierzątko z ruszającymi się nogami czy inne tego typu. Mogą być one także elastyczne, zginające się. Każde takie uatrakcyjnienie sprawi, że ołówek nie zostanie rzucony w kąt, a będzie używany i posiadając logo danej firmy stanie się ołówkiem reklamowym. Metodą rozpowszechniania owych gadżetów może być współpraca ze szkołą i oferowanie danej klasie ołówków, czy innych przyborów piśmienniczych. Dzieci zaniosą je do domu, rodzice zapoznają się z informacją na nich zawartą i być może staną się w przyszłości klientami danej firmy. A jeśli nie oni, to ich znajomi, którzy akurat będą się posługiwać przypadkowo danym ołówkiem. Wszak reklama dźwignią handlu jest.