Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty

Długopis Detroit Color

Metalowy długopis reklamowy Detroit Color wyróżnia się na tle innych ciekawą kolorystyką. Długopis z grawerem...


Wszystkie nowe produkty

Breloczki reklamowe

Chcesz by zauważono Ciebie i Twoją firmę? Chcesz zwiększyć ilość klientów, poinformować o swoim istnieniu? Zainwestuj w gadżety reklamowe.

Bardzo dobrym rozwiązaniem na początku działalności jest urządzenie akcji, podczas, której drobne gadżety będą rozdawane. Mogą to być długopisy, ołówki czy breloczki. Zaleta ich jest fakt iż kosztują stosunkowo niewiele, przy zakupie większej ilości, masowej zazwyczaj oferowany jest rabat, więc za ta samą cenę można zakupić więcej sztuk, a dzięki temu obdarować większą liczbę osób. Niektórzy zaczynając działalność zastanawiają się co jest lepsze – ulotka reklamowa, wciskana na siłę ludziom czy gadżet. Zdecydowanie i bez dwóch zdań gadżet. Kojarzony jest on z prezentem, czymś danym za darmo, dodatkowo jest czymś przydatnym. To powoduje u klientów potencjalnych miłe skojarzenia, a więc nie traktują naszej reklamy jako natręta, który wdziera się do nich. Dodatkowo jeśli wybieramy gadżet przydatny i funkcjonalny, jak na przykład breloki, mamy pewność, że nie zostanie on jak ulotka wyrzucony do śmieci, ale zachowany. Ludzie lubią mieć rzeczy, które można wykorzystać, a skoro klucze nosi każdy bardzo dobre są breloczki, podobnie jak każdy kiedyś pisze, a więc potrzebuje długopisu. Obecnie wiele osób stało się proekologicznymi, a więc dbającymi także o lasy, walczącymi z marnotrawstwem papieru, także zdecydowanie lepiej wybrać bardziej przydatna formę reklamy. A jak powinna wyglądać owa reklama na danym akcesorium? Niech przykładem będą breloki. Otóż napis nie może być specjalnie duży, gdyż powierzchnia jaką dysponujemy nie jest tez taka. Dlatego warto wykorzystać ja w pełni, na przykład poprzez umieszczenie loga firmy z obu stron. Można tak zrobić w breloczkach plastikowych, w których w środku znajduje się kartka z nadrukiem. Napis powinien być bardzo czytelny, rzucający się w oczy. Bardzo fajnym rozwiązaniem są kształty soczewkowe breloków, które uwypuklają część środkową, a więc to co najistotniejsze, czyli nazwę firmy, jej logo.