Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Rady odnośnie ołówkowych gadżetów

Założyłeś firmę i myślisz nad promocją jej? A może chciałbyś tylko zwiększyć ruch w swoim interesie? Oto porady odnośnie zamawiania jako gadżetów ołówków.

Zaczynamy od najprostszego gadżetu. Jest to wyrób bardzo tani i jeśli zaczynamy dopiero interes i nie mamy zysków, które możemy przeznaczyć na reklamę firmy, sprawdza się doskonale. Ołówki mogą być bowiem wykorzystane do akcji na szeroką skalę zakrojonych, możemy ich rozdać bardzo wiele, a wtedy nadruki na ołówkach z pewnością zobaczy wiele osób. Podczas składania zamówienia musimy się zastanowić czy wybieramy jedynie artykuły najprostsze czy także droższe, na przykład z wyciskanym wkładem. W zasadzie na początek wystarczą te drewniane, najprostsze. Jeśli obawiamy się kosztów możemy je obniżyć. Już sam wybór tańszych akcesoriów, ale gorszych nam pomaga w oszczędzaniu. Innym sposobem jest zakupienie od razu większej ich ilości, wtedy cena spada. Ponadto jeśli nie jesteśmy zbyt wybredni, możemy zaoszczędzić na korektach projektów nadruków na ołówkach. Bowiem niekiedy zdarza się tak, że dystrybutorzy wliczają w cenę określoną ilość poprawek projektu, zaś za każde następne każą płacić. Czasami więc warto zaakceptować projekt narzucony, wszak to tylko gadżety do masowej akcji i nadruki na ołówkach nie są ważne. W przyszłości zaś w przypadku droższych gadżetów możemy dbać o jakość nadruku, teraz możemy ja odpuścić. Wystarczy, że zadbamy o to by nadruki na ołówkach nie były zbyt rozbudowane. Pamiętajmy o małej ich powierzchni. Jeśli ona jest mała, a na niej ma zmieścić się dużo naszego tekstu, wówczas nadruk na ołówku nie będzie widoczny, literki będą siłą rzeczy małe. A chodzi nam tylko o to by logo firmy rzucało się w oczy. Napis musi być więc odpowiednio duży. No i zamawiając musimy wliczyć koszty związane z dostarczeniem materiałów czy na przykład ekspresową realizacją zamówienia. Warto również zamówić kilka sztuk gadżetów z wyższej półki, czyli na przykład ołówków z nadrukiem w eleganckim etui. Będzie to potrzebne dla znaczących klientów, którym nie wypada ofiarować zwykłego ołówka promocyjnego.