Koszyk

Koszyk
Brak produktów.
Produkty: 0,00 zł
Wysyłka:
Podatek: 0,00 zł
Razem: 0,00 zł
Podano ceny brutto (z VAT)

Nowe produkty

Nowe produkty


Wszystkie nowe produkty

Kubki na grilla

Czasami zastanawiamy się czy da się połączyć reklamę firmy, a więc to co dla nas pożyteczne, z tym co przyjemne będzie dla klienta. Reklama telewizyjna nie spełnia tego wymogu, ulotki rozdawane do domów czy na ulicach również nie, gdyż kojarzone są z naruszaniem prywatności, narzucaniem się, namolnością. Jest ich zresztą tak dużo, że jedynie irytują. Ale mimo to jest pewien sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym.

Otóż, najlepszym rozwiązaniem, jeśli chcemy osiągnąć wspomniany wyżej efekt, są prezenty, a zwłaszcza kubki promocyjne. Jest to podarunek uniwersalny, pasuje do każdej okazji – przyjęć w ogrodzie, w domu, urodzin, spotkania z kolegami przy grze, filmie, a dodatkowo ma dwie czołowe zalety: po pierwsze jest promocyjny, a to słowo działa jak magnes, przyciągając klientów, po drugie jest prezentem, a nie ma chyba osoby, która by nie doceniała podarunków, zwłaszcza tych praktycznych i przydatnych. Obecnie zbliża się pora grillowania ze znajomymi, tak zwane majówki. Wiadomo, że poza jedzeniem trzeba w czymś pić. Niejednokrotnie w domu nie ma wystarczającej liczby naczyń do picia, więc nasze kubki promocyjne z pewnością się przydadzą. Nie zawsze bowiem gospodyni, zwłaszcza gdy grill jest przy domu, chce niszczyć środowisko naturalne, podając napoje w jednorazówkach, a woli serwować je w kolorowych kubkach, poręczniejszych, stabilnych. I mamy tu ową przyjemność dla klienta. A gdzie pożytek dla firmy? Widoczny jest jak na dłoni. Nadruk na kubkach promocyjnych będą widzieli wszyscy goście, którzy zostaną zaproszeni, a więc osiągamy to o co chodziło, docieramy do ludzi. Imprezy na świeżym powietrzu mają to do siebie, że obecnych jest na nich wiele osób, a więc szerokie grono odbiorców patrzy na nadruk z naszym logo, nazwą firmy czy adresem mailowym. Także warto postarać się, żeby kubki promocyjne w sezonie grillowym dotarły do jak największej liczby odbiorców, a wtedy nasza firma zyska nowych klientów, a nam zwrócą się koszty poniesione na reklamę.