Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
Jak robić zakupy w sklepie?
1.

Zlecenia są realizowane zawsze po zaksięgowanej przedpłacie, wykonanej na podstawie otrzymanej, drogą mailową, faktury pro forma. W szczególnych przypadkach dopuszczamy odroczony termin płatności, czyli tzw. fakturę przelewową. Nie wysyłamy jednak nigdy zamówień za pobraniem, gdyż jest to towar znakowany.

2.

Realizacja trwa standardowo od 3 do 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności oraz zaakceptowania projektu. Jeśli interesuje Państwa szczególny termin realizacji, prosimy o kontakt z opiekunem zlecenia oraz uzyskanie potwierdzenia e-mailowego wybranego terminu.

3.

Proszę pamiętać, iż realizacja łączonych zamówień, to różne linie produkcyjne, zatem czas wykonania poszczególnych elementów zlecenia może być różny. Jeśli zlecenie wysyłane jest jedną paczką, konieczne jest ustalenie jednego, czasami odleglejszego, terminu.

4.

Najważniejszą zasadą przyjętego i przekazanego do realizacji zamówienia jest akceptacja klienta. Wysyłamy do Państwa gotowy projekt i zawsze prosimy o upewnienie się, co do jego poprawności. Nasi graficy nie odpowiadają za poprawność tekstów oraz błędy powstałe podczas przepisywania danych. Projekt zaakceptowany z błędem będzie wydrukowany, a reklamacja nie zostanie uwzględniona.

5.

Przesyłając dane do wykonania projektu, proszę mieć na względzie konkretny produkt. Jeśli zamówiony został długopis, należy pamiętać, iż dysponuje on niewielką przestrzenią do nadruku, zatem drobne szczegóły w skomplikowanych logotypach mogą, ze względu na technologię, zostać zalane.

6.

Prosimy zwracać uwagę na jakość przesyłanych do nas danych w celu wykonania projektu. Niech to będę dane najlepszej jakości, jeśli to możliwe, formaty przeznaczone do druku. Unikniemy w ten sposób straty cennego czasu przy obrabianiu projektów.

7.

Przed zakupem proszę o kontakt z nami w sprawie ewentualnej dostępności koloru w wybranym modelu. Bywają sytuacje, kiedy nakład zostanie wyczerpany, a informacja o tym nie zdąży pojawić się na stronie.

8.

Wysyłka drogą pocztową jest opcją tańszą, jednak pocztę ze względów technicznych wysyłamy tylko w poniedziałki, środy i piątki. Jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji warto dołożyć do wysyłki kurierskiej, która w 90% dostarczana jest następnego dnia.

9.

Jeśli adres dostawy jest inny, niż na fakturze, proszę dbać o to, aby go uwzględnić w zamówieniu.

10.

Paczki nie odebrane przez klienta związane z jego nieobecnością pod wskazanym adresem są ponownie wysyłane na jego koszt.

Jeżeli mają Państwo inne wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.