Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Długopisy

Reklama na długopisach

Jedne z najpopularniejszych przedmiotów używanych w biurze, szkołach, domach – długopisy. Ich popularność i przydatność można wykorzystać dla celów promocyjnych.

Te dwie powyższe cechy – popularność i przydatność sprawiają, że długopisy są idealnym gadżetem reklamowym. Dzieje się tak ponieważ są uniwersalne – innymi słowy trafią do niemal każdej grupy docelowej, bo nie używają ich chyba tylko nieliczne osoby używające piór albo takie, które pisać nie potrafią. Częste używanie gwarantuje też częsty kontakt użytkownika z reklamą nadrukowaną na długopisie. Nieduży koszt ich zamówienia sprawia, że są dostępne nawet dla małych firm czy prywatnych osób, które chą promować jakieś swoje działania. Niska cena pozwala również na masowe zastosowanie tych gadżetów w promocji co również może przyczynić się do sukcesu naszych działań. Najlepiej je rozdawać w sytuacjach związanych z korzystaniem z jakichś usług w danej firmie czy zakupem produktów. Ważne by klient miał świadomość, że dostaje długopis za darmo jako wyraz sympatii do niego ze strony sprzedawcy czy przedstawiciela firmy. Można więc je dodawać do zakupów, wręczać przy okazji podpisywania różnych dokumentów ale też w trakcie różnych akcji plenerowych przy na stoisku firmy jako zachętę do zapoznania się z ofertą, czy wypełnienia ankiety na temat danej grupy produktów. Nie można też przesadzić z ilością informacji, którą umieścimy na tym gadżecie. Z uwagi na mała powierzchnię nadruku trzeba pamiętać, że im większa liczba informacji tym mniejsza ich widoczność a przecież chodzi o sytuację odwrotną. Lepsza bowiem jedna informacja np. adres strony internetowej firmy, która będzie łatwa do odczytania niż pełne dane adresowe, których nikt i tak nie przeczyta. Nie chodzi przecież o to by przekazać wszystko na temat firmy tylko by stała się dla klienta rozpoznawalna, by zachęcić do zapoznania się z pełną jej ofertą, ewentualnie by była kojarzona z konkretną branżą. Podsumowując długopisy mogą stać się skutecznym i tanim narzędziem promocji.