Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Odzież reklamowa

Tytułowe pytanie zadaje sobie wiele osób. Dużo bardziej wiarygodny jest bowiem przekaz o danym produkcie, gdy jego nadawcą jest jakaś osoba z ulicy, rówieśnik, znajomy, ktoś z rodziny niż ten, wychodzący z ust aktora, któremu przecież zapłacono za udział w reklamie. Odpowiedź jak się wydaj nie jest trudna wymaga za to na pewno pewnych nakładów finansowych i pomysłu. Odzież reklamowa to sposób działań marketingowych, który może sprawić, że klienci sami będą promować dany produkt czy markę.

Sęk w tym by zaprojektować ją tak żeby trafiła w gusta klientów. Trzeba więc dobrze zastanowić się komu ową odzież będziemy rozdawać. Najczęstszymi elementami odzieży reklamowej są oczywiście koszulki i czapki. Warto więc ten elementy marketingu wprowadzać w sezonie letnim gdy wspomniane części garderoby są w użyciu. Gdy już wiemy do kogo chcemy trafić trzeba wybrać odpowiedni wzór nadruku reklamowego i to najlepiej zlecić specjalistom gdyż bazowanie na własnych gustach n ie zawsze zaowocuje tym, że odzież reklamowa będzie podobała się tym, których chcemy nią obdarować. Bo właśnie od tego czy spodoba się im ona czy też nie zależy skuteczność akcji reklamowej. Nie wystarczy bowiem dać za darmo – szczególnie młodym osobom. Jeśli bowiem uzna ona chodzenie w otrzymanej czapce czy koszulce za tak zwany „obciach” to nasza koszulka wyląduje gdzieś głęboko w szafie a przekaz reklamowy na niej nadrukowany trafi co najwyżej do moli a przecież nie one są naszymi potencjalnymi klientami. Jeśli natomiast wzornictwo i samo hasło się spodoba mamy zapewnione rozpowszechnianie naszego znaku reklamowego wszędzie tam gdzie właściciel koszulki się uda czy będzie przebywał. Tym samym pieniądze zainwestowane w odzież reklamową zwrócą się i pomogą zwielokrotnić zyski. I może trafimy do mniejszej ilości osób niż przy tradycyjnej reklamie billboardowej, radiowej czy telewizyjnej ale za to skuteczność może okazać się większa. Poza tym obdarowany klient to zadowolony klient.