Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Sitodruk

Gdy o tobie wiedzą - istniejesz

Firma nawet jeśli jest zarejestrowana, produkuje już określone produkty, to i tak nie zostanie uznana za istniejącą dopóki nie trafi do umysłów ludzi. W dobie narastającej konkurencji, wielości rzeczy, ofert, z których możemy korzystać reklama staje się podstawą funkcjonowania.

Oczywiście jest wiele sposobów promowania firmy, informowania o niej i jej wyrobach. Można wykorzystać w tym celu telewizję, jeśli nie publiczną – krajową, to lokalną. Można rozdawać ulotki, umieszczać reklamę w prasie czy radiu. Ale można też zastosować gadżety reklamowe dla firm. Wówczas wystarczy na nich metodą sitodruku wykonać nadruk. W zależności od powierzchni będzie on większy lub mniejszy, będzie zawierał tylko logo firmy albo też dodatkowo adres i mail. A nawet humorystyczny wierszyk. W tym celu można wykorzystać na przykład tkaniny. Sitodruk można wykonać na różnych materiałach, bawełnie, tworzywach sztucznych, dzianinie. Można go wykorzystać do produkcji koszulek z nadrukiem, czapek, bluz. Poza tkaninami, technikę tę wykorzystuje się podczas drukowania tekstyliów, używa się podczas nadruków na torbach foliowych, folii PCV, kartonach, drewnie. Sprawdza się on bardzo dobrze, zwłaszcza gdy nie mamy do czynienia z papierem, a jakąś grubą powierzchnią. Sitodruk jest techniką do druku wielobarwnego i jednobarwnego, można w nim, w przeciwieństwie do druku offsetowego, używać rożnych farb: od metalicznych, przez brokatowe, świecące do fluorescencyjne. Zaletą jego jest trwałość, w tym odporność na działanie czynników atmosferycznych, a także możliwość zastosowania na dużych powierzchniach. Technika sitodruku pozwala zachować na danym gadżecie intensywne kolory, pełne pokrycie. Dlatego nie ma co się zastanawiać i należy zlecić odpowiedniej drukarni wykonanie materiałów reklamowych dla naszej firmy. Wprawdzie jest to wydatek, ale z pewnością zwróci się on w postaci rzesz klientów, które dzięki tej inwestycji odwiedzą firmę, zakupią produkty i być może staną się stałymi klientami.