Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Smycze reklamowe

Od kilku lat w rankingach najlepiej sprzedających się gadżetów reklamowych czołowe miejsce zajmują smycze. Z opinii użytkowników wynika, że o o ich popularności decyduje przede wszystkim użyteczność oraz ponadczasowość. Smycz to idealny upominek nie tylko dla osób roztargnionych i zapominalskich, ale także dla ludzi dobrze zorganizowanych, którzy cenią sobie porządek, wygodę i poczucie psychicznego komfortu... Smycz, czyli zszyty skrawek wąskiej taśmy zakończony niklowanym karabińczykiem lub klamerką to niezastąpiony sposób na uporządkowanie kluczy czy znalezienie podręcznego miejsca na telefon komórkowy.

Agencje reklamowe traktują funkcjonalność smyczy w nieco innych kategoriach. Według specjalistów ds. marketingu gadżetowego smycz służy wyłącznie przekazywaniu informacji o firmie oraz upowszechnianiu jej wizerunku w świecie. Smycze reklamowe (albowiem takiego określenia należy używać w tym kontekście) mają wspomagać wzrost sprzedaży, przyciągać klientów i kontrahentów, a także promować markę firmy tak, by stała się rozpoznawalna. Smycze reklamowe stanowią bezapelacyjną konkurencję dla tradycyjnych form reklamy (np. ulotek czy plakatów), dlatego nigdy nie będą zestawione z grupą pojęć typu: "niemodne", "oklepane", "przestarzałe". O wysokiej wartości smyczy reklamowych w dużej mierze decyduje umieszczony na nich nadruk, np. z nazwą firmy, logo, adresem strony internetowej, numerem telefonu czy danymi adresowymi. Znakowanie smyczy reklamowych jest bardzo rozpowszechnione. Aktualnie agencje reklamowe oferują możliwość zadruku smyczy kilkoma metodami, a nawet sposobność umieszczanie na nich zdjęć, by sprostać indywidualnym zamówieniom. W znakowaniu smyczy reklamowych wykorzystuje się przede wszystkim metodę sublimacji, co sprawia, że wykonany nadruk jest niezniszczalny, wyraźny i nasycony kolorami.

Smycze reklamowe to także jedne z najpopularniejszych gadżetów społecznościowych, a mianowicie tych rozdawanych na imprezach sportowych, akcjach charytatywnych, degustacjach czy koncertach. W tym znaczeniu smycze reklamowe zyskują rolę promocyjno-pamiątkową lub kolekcjonerską. Smycze reklamowe rozdawane podczas tzw. imprez masowych stają się także znakiem rozpoznawczym grupy ludzi o wspólnych zainteresowaniach, tożsamych ideach i wspólnych priorytetach.