Producent gadżetów reklamowych
  • Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Upominek reklamowy - długopis reklamowy

Długopis – proste urządzenie a jakże często używane. Jego polarność sprawiła, że na rynku jest mnóstwo modeli od najtańszych jednorazówek po drogie, wykonane z najlepszych stopów metali czasem bogato zdobione. Używają ich uczniowie i nauczyciele, pracownicy i szefowie firm, mężczyźni i kobiety – jednym słowem niemal wszyscy. Jaki z tego wniosek? Skoro wszyscy go używają to umieszczając na nim jakiś przekaz dotrzemy z nim do tych użytkowników, długopisów, którzy je od nas otrzymają. I w tym miejscu na scenę wkraczają długopisy reklamowe.

W sumie niczym się nie różnią od zwykłych długopisów oprócz przekazu, o którym wspomniałem wyżej. Za to są niemal uniwersalnym gadżetem reklamowym dla firm. Innymi słowy nie ma konieczności zastanawiania się nad tym czy to odpowiedni prezent dla moich klientów bo w większości przypadków odpowiedź będzie pozytywna. W grę może wchodzić co najwyżej kwestia jakości długopisów reklamowych, które zamówimy. Na pewno kluczowym klientom, którzy zostawiają na naszym koncie firmowym dużą ilość gotówki nie powinniśmy dawać najtańszych długopisów. Ale na masowych imprezach, gdzie jest dużo ludzi, którzy mogą zostać potencjalnymi klientami te najtańsze mogą spełnić swoją rolę.

Chodzi bowiem o dotarcie do jak największej liczby osób i jasne jest, że nie każda z nich będzie potrzebowała naszych usług czy produktów. Niezależnie od tych szczegółowych kwestii jedno jest pewne: długopisy reklamowe są uniwersalnym nośnikiem reklamy. Należy tylko uważać by dobrze dobrać długość przekazu w stosunku do powierzchni jaką dysponujemy a ta jest przecież stosunkowo mała. Innymi słowy trzeba wybrać kluczową informację, która skieruje użytkownika do miejsca, w którym uzyska więcej informacji na temat tego co chcemy mu zaoferować. Czyli krótkie hasło albo sama nazwa firmy jeśli kojarzy się od razu z tym co oferuje i jakiś namiar – strona internetowa, telefon lub adres. To w zasadzie wystarczy gdyż większa ilość tekstu sprawi, że będzie on mało czytelny.